Nowości
Ocena: 5/5 (4)

StarCraft II Legacy of the Void - zmiany Multiplayer

Data publikacji : 08.11.2014

Wczorajszego wieczoru podczas pierwszego dnia Blizzconu poznaliśmy to na co czekaliśmy bardzo długo, Blizzard kolejny raz dostarczył nam świetny materiał w postaci prezentacji nowych jednostek i zmian, które dostaniemy w ostatnim dodatku do StarCraft2 - Legacy of the Void!

Zmiany ogólne:

  • startujemy z 12 workerami
  • dodany zostanie tryb: Archon mode
  • 1000 minerałów na 1 złoże (1500 w tej chwili)
  • dodane zostanie menu z odbywającymi się codziennymi turniejami, na które będzie można zapisać się bezpośrednio z poziomu Battlenetu

     

TERRANIE:

  • nowa jednostka Cyclone - zadaje bardzo duże obrażenia pojedynczym celom, prędkość poruszania się jest podobna do prędkości Stalkers, potrafi oddać strzał w ruchu, posiada duży zasięg

  • nowa jednostka Herc - budowany w Barrackach, atakuje tylko jednostki naziemne, po upgrade zadaje obrażenia obszarowe, przeznaczona do walki z lekkimi jednostkami, posiada dużo życia (hp) i mały armor

  • Tanki w trybie Siege mode można podnosić za pomocą Medivaca i opuszczać rozstawione
  • Thor dzięki nowej zdolności będzie mógł sam się naprawiać za pomocą energii, nie będzie mógł poruszać się ani atakować w tym momencie
  • Banshees dostaną dalszy zasięg ataku, Cloak (niewidzialność) nie będzie wymagał upgrade, dostaną nowy upgrade w postaci prędkości poruszania się
  • Battlecruiser dostanie zdolność teleportowania się tam gdzie gracz będzie miał widoczność, będzie to kosztowało bardzo dużo energii

PROTOSSI:

  • nowa jednostka Disruptor - mobilna lądowa mina, budowana w Robotics Bay, podczas wybuchu uwalnia ładunek energii i powoduje obrażenia obszarowe

  • Immortale - usunięto umiejętność pasywną Hardened Shield, dodano aktywny shield, który będzie absorbował obrażenia?
  • Warp Prism - będzie mógł podnosić jednostki z dystansu
  • Tempest - będzie mógł atakować tylko jednostki naziemne, dostanie buff do prędkości poruszania się, nowa zdolność "Disintegration" dzięki, której będzie można zadać ponad 500dmg w 50 sekund
  • Carrier - Interceptors będzie można wysyłać w konkretne miejsce do ataku, będą budować się 90 sekund i poruszać się szybciej
  • Nexus - grę zaczynać będziemy z 14 supply
  • Warping - warpowanie jednostek będzie trwało 8 sekund
  • Oracle - dostanie nową zdolność do wykrywania jednostek niewidzialnych, a także zdolność "Stasis ward", która będzie dawała wizję na wojska przeciwnika

ZERGI:

  • nowa jednostka Lurkers - dobrze znana wszystkim jednostka z Brood Wara, wyczekiwana od premiery StarCraft2 - Wings of Liberty, zadaje ogromny splash damage, może atakować spoza zasięgu wieżyczek, atakuje zakopany

  • nowa jednostka Ravager - morfowane z Roachy, wraz z nową umiejętnością "Corrosive bile" może przeprowadzać atak artyleryjski na pojedyńcze cele, mały odstęp czasu pomiędzy kolejnymi atakami, zdolność ta dodatkowo może niszczyć forcefieldy i atakować cele latające

  • Nydus worm - jest teraz niewidoczny podczas powstawania wyjścia, nie może być wykryty nawet przez Canony
  • Swarm Hosts - nie muszą być już zakopane aby wypuścić Locusty, Locusty dodatkowo mogą zostać upgradeowane, aby wznieść się w powietrze :)  , nie będą już rodziły się automatycznie, trzeba będzie kontrolować proces ich produkcji 
  • Corruptors - dostaną nową zdolność "Caustic spray" dzięki, której będą mogły przeprowadzać ataki podobnie jak Void raye, kilka Corruptorów będzie mogło zniszczyć Nexus w kilka sekund
  • Infestor - nowa zdolność "Aggressive mutation", która będzie zwiększała obrażenia naszym jednostkom

 

Bardzo podobają nam się przedstawione zmiany, Blizzard w końcu w drugim dodatku postawił większy nacisk na umiejętności micro graczy, tak jak miało to miejsce w Brood War. Mamy sporo dobrych zmian w umiejętnościach jednostek, jak np. Swarm Hosts, które znacznie przedłużają czas gry w obecnym stanie i często powodują frustrację graczy. Oczywiście jak dodaje Blizzard nie wszystkie zmiany muszą wejść w życie w końcowej wersji dodatku!

 

Podobają Wam się zmiany i nowe jednostki?

 

UWAGAUprasza się osoby kopiujące w całości newsy z naszej witryny na swoje strony lub fora o wstawianie widocznych klikalnych linków, bezpośrednio do pobranego tekstu. W przypadku braku widocznego linku, skopiowanie tekstu uważa się za kradzież własności intelektualnej.
Dziękujemy: Administratorzy serwisu.

Autor: Fanek
Data publikacji : 08.11.2014
Data modyfikacji : 09.11.2014
Liczba wyświetleń tekstu: 4496
powrót
drukuj
pdf
poleć

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy


Archiwum nowości