Nowości
Battle Report #1
Data publikacji : dn.19 grudnia 2008
Pierwsza odsłona Battle Report, czyli krótkiego oficjalnego shoutcasta Blizzarda okraszonego komentarzem. Dowiedz się jak aktualnie wygląda StarCraft II ! Film w wysokiej rozdzielczości, komentują go sami twórcy, rozgrywka od początku do końca (koniec z urywanymi akcjami) - słowem - piękny świąteczny prezent od panów z Zamieci!
Zainstaluj wtyczkę FLash'a aby zobaczyć odtwarzacz.
Tagi: battle report
Autor dokumentu : Marcin Tepper
Data publikacji : dn.19 grudnia 2008
Data modyfikacji : dn. 7 maja 2009
Data publikacji : dn.19 grudnia 2008
Data modyfikacji : dn. 7 maja 2009
Liczba wyświetleń tekstu: 8520
Komentarz
grałem na tej mapie z 3-4 razy, całkiem fajna :)
Co do filmiku - juz kiedys byl fragment kiedy ten colossus poszedl sam na SCVs... takze ten film nie jest nowy (a sam w sobie nie pokazuje niczego nowego)
Tak oglądałem, bo oglądałem... i czułem coś, co mówiło we mnie "na podstawie tej partii widać, że gra nie ma tej "duszy", ktora ma SC 1"
Gdzie pushing? Gdzie jakiś wielki tech na protossa?
Wygladalo to jak >>>kto zrobi szybciej wiecej jednostek ten wygrywa<<<... Terrani tutaj mi sie nie spodobali. 0 walki o pozycje... 0 pushingu... tylko going przed siebie i atak (jak Z czy P)... a takiego czegos nigdy nie bylo
Tak oglądałem, bo oglądałem... i czułem coś, co mówiło we mnie "na podstawie tej partii widać, że gra nie ma tej "duszy", ktora ma SC 1"
Gdzie pushing? Gdzie jakiś wielki tech na protossa?
Wygladalo to jak >>>kto zrobi szybciej wiecej jednostek ten wygrywa<<<... Terrani tutaj mi sie nie spodobali. 0 walki o pozycje... 0 pushingu... tylko going przed siebie i atak (jak Z czy P)... a takiego czegos nigdy nie bylo
~Yckyryckyckyc
2008/12/19 16:57
2008/12/19 16:57
I jeszcze te prze bajerowane wieże Xel'Naga...
~Vindlex
2008/12/19 17:21
2008/12/19 17:21
Nie widać, że ma dusze? Wydaje mi się, że to będziesz mógł stwierdzić dopiero jak zagrasz w SC2, a nie na podstawie filmu.
No i zaczęły się dziecinne komentarze z serii "czemu SC2 nie jest jak SC1".
BO TO SC2.
BO TO SC2.
~Morus
2008/12/19 17:39
2008/12/19 17:39
@Zarkadius: jestes kolejnym przykladem osoby, ktora "grala w SC 2"
Grales? Nie! wiec nie wysuwaj swych mongolskich teorii :) Jedyne co mamy to filmy/screeny, wiec na tym jak narazie oceniamy :) wiec nie wyskakuj z graniem, tylko z tym co zobaczyles :) bo nie grales!! :)
Grales? Nie! wiec nie wysuwaj swych mongolskich teorii :) Jedyne co mamy to filmy/screeny, wiec na tym jak narazie oceniamy :) wiec nie wyskakuj z graniem, tylko z tym co zobaczyles :) bo nie grales!! :)
~Yckyryckyckyc
2008/12/19 17:39
2008/12/19 17:39
Swoją drogą to ocenianie taktyk jakie będą w SC2 na podstawie tego filmiku to jakieś nieporozumienie - to, które strategie są najskutecznijesze wyjdzie dużo później, a to nie jest filmik z jakimiś obeznanymi z tematem pro, tylko jakaś tam potyczka for fun zwykłych ludzi.
~Morus
2008/12/19 17:44
2008/12/19 17:44
Oglądałem w 1280, ładnie się prezentuje, ale Diablo3 prezentuje się lepiej:P Grafika jest naprawdę przyjemna, zachęcająca do rozgrywki, może trochę przebajerzona, ale cóż..nie ma co się spinać..SC miał "duszę" bo grałeś jak byłeś małym dzieciakiem i wogóle. Druga sprawa porównujemy SC2 alphę do SC:Brood War po 10 latach patchowania..więc nie ma się co spinać.
@Yckyryckyckyc
Nie grałem więc nie oceniam i to nie są MOJE mongolskie teorie... Ocenianie czegoś z filmiku jest nieporozumieniem... Nie wyskakuje z graniem człowieku... Nie napisałem, że grałem i, że jak ty zagrasz to będziesz też mógł ocenić... Czytaj ze zrozumieniem.
Nie grałem więc nie oceniam i to nie są MOJE mongolskie teorie... Ocenianie czegoś z filmiku jest nieporozumieniem... Nie wyskakuje z graniem człowieku... Nie napisałem, że grałem i, że jak ty zagrasz to będziesz też mógł ocenić... Czytaj ze zrozumieniem.
Poczekamy zobaczymy ;) tylko żebyśmy za długo nie czekali... w lutym 2009 wychodzi empire total war :D:D inna genialna strategia, więc będzie w co popykać ;)
~Mocny Browarek
2008/12/19 19:40
2008/12/19 19:40
To co powiedział oxox jest bardzo sensowne...
nie zapominajmy, że w SC1 graliśmy jako dzieciaki.
Tak samo dla mnie magia i klimat Hand of Fate 2, pamiętacie - Kyrandia, znikająca wyspa? Dla mnie do dzisiaj jest to gra magiczna i niezapomniana.
Nic dziwnego, że niektórym nie przypadnie do gustu druga część SC i nie ma co nad tym debatować.
Ale grałem w SC2 i... na pewno zarwe nad nią niejedną noc :) czy się zakocham tak jak w SC1... czas pokaże.
nie zapominajmy, że w SC1 graliśmy jako dzieciaki.
Tak samo dla mnie magia i klimat Hand of Fate 2, pamiętacie - Kyrandia, znikająca wyspa? Dla mnie do dzisiaj jest to gra magiczna i niezapomniana.
Nic dziwnego, że niektórym nie przypadnie do gustu druga część SC i nie ma co nad tym debatować.
Ale grałem w SC2 i... na pewno zarwe nad nią niejedną noc :) czy się zakocham tak jak w SC1... czas pokaże.
~Tony Maślana
2008/12/19 22:48
2008/12/19 22:48
Hmm, mam wrażenie jakby Marudery były za silne. Może tylko mi się zdaje...
~omen
2008/12/19 23:20
2008/12/19 23:20
0 templarow to nic dziwnego ze piechota dobra ...
~Lazek
2008/12/20 03:53
2008/12/20 03:53
Kwestie czy jakaś jednostka jest za silna czy nie wyjdzie w praniu i zostanie zbalansowane, nie ma co się martwić:)
Fajny konkurs:
SC:Legacy Macro Theorycrafting Contest!
http://www.sclegacy.com/showthread.php?t=242
Fajny konkurs:
SC:Legacy Macro Theorycrafting Contest!
http://www.sclegacy.com/showthread.php?t=242
Marcin .. brak słów na to co zrobiłeś!!!!
W poprzednim poście napisałem o tym battle report a ty post skasowałeś i wstawiłeś ten news!
W poprzednim poście napisałem o tym battle report a ty post skasowałeś i wstawiłeś ten news!
~HamPL
2008/12/20 12:09
2008/12/20 12:09
Dla mnie to dobrze, że marudery silne, bo terrańska piechota bez medyków... ;< a i firebatów nima ;( Więc czymś zastąpić to trzeba :) Z resztą postawienie marudera jest droższe niż tańsze więc jest ok.
~Mocny Browarek
2008/12/20 12:33
2008/12/20 12:33
nie wiem dlaczego dalej colossus ma taki dupiaty atak, narazie jest to nieopłacalna jednostka,
~Xeno
2008/12/20 13:49
2008/12/20 13:49
@Xeno
Zgadzam się z tobą. Niestety...
Zgadzam się z tobą. Niestety...
Hej czy oni mają zamiar zmienić animację śmierci Stalkera i Colossusa??Z tego co pamiętam w pierwszych filmikach ja ta jednostka ginęła to zostawała poniej cała fura częśći a tu??!PUF! i nie ma nic, to idiotycznie wygląda jak taki gigant znika jak przekłuty balon >:(
~Chimaera_Monstrosa
2008/12/20 18:07
2008/12/20 18:07
~Chimaera_Monstrosa czytałem w jakimś newsie, że Blizz zabrał się za animacje jednostek, więc powinni to poprawić.
Z innej beczki: SC1 był moją pierwszą grą w jaką zagrałem na moim nowiutkim(wtedy) celeronie 466MHz:) Pamiętam jak przechodziłem misje treningowe terran przez godzinę i budowałem armie 100 marinsów żeby zabić 10 zerlingów:P Pamiętam tamtą niepewność, nerwowość i ciągłe jeżdżenie myszką po planszy sprawdzając czy nikt mnie nie atakuje. Pamiętam jak po pewnym czasie kupiłem sobie modem i zagrałem przez BN, internet nie był tak dostępny i w SC grali tylko prawdziwi fanatycy. Tego na pewno nie doświadczę w nowym SC, chociaż może poczuje podobne uczucie przy rozpakowywaniu pudełka z SC2:)
Z innej beczki: SC1 był moją pierwszą grą w jaką zagrałem na moim nowiutkim(wtedy) celeronie 466MHz:) Pamiętam jak przechodziłem misje treningowe terran przez godzinę i budowałem armie 100 marinsów żeby zabić 10 zerlingów:P Pamiętam tamtą niepewność, nerwowość i ciągłe jeżdżenie myszką po planszy sprawdzając czy nikt mnie nie atakuje. Pamiętam jak po pewnym czasie kupiłem sobie modem i zagrałem przez BN, internet nie był tak dostępny i w SC grali tylko prawdziwi fanatycy. Tego na pewno nie doświadczę w nowym SC, chociaż może poczuje podobne uczucie przy rozpakowywaniu pudełka z SC2:)
~Maverick71
2008/12/20 19:24
2008/12/20 19:24
Ludzie...ludzie... i taborety... czy tak ciężko poczytać jakieś starsze info i dowiedzieć się czemu animacja śmierci taka słaba? Kilka razy co najmniej blizz podawał jako niusa info o animacjach śmierci. W singleplayer animacje będą bardzo złożone i efektowne, w multi natomiast proste i przejrzyste, aby ktoś nie musiał klikać np takiego collosusa przez 10 sekund zanim sie skuma, że ten collosus jest dead
~Mocny Browarek
2008/12/20 23:47
2008/12/20 23:47
Chimaera_Monstrosa
W multi miało nie być złożonych animacji śmierci, bo psułyby one przejrzystość rozgrywki (w tonie walających się części mogłyby być niewidoczne inne, jeszcze dychające jednostki).
Te wszystkie bajeranckie animacyjki miały więc pojawić się jedynie w singlu.
W multi miało nie być złożonych animacji śmierci, bo psułyby one przejrzystość rozgrywki (w tonie walających się części mogłyby być niewidoczne inne, jeszcze dychające jednostki).
Te wszystkie bajeranckie animacyjki miały więc pojawić się jedynie w singlu.
~Morus
2008/12/21 00:38
2008/12/21 00:38
@HamPL
Zupełnie nie wiem o czym mówisz, na prawdę.
Żadnego komentarza nie kasowałem, a na Battle Report wpadłem sam, gdybym dowiedział się o tym od kogoś z Was na pewno bym o tym wspomniał...
Komentarze zatwierdza więcej osób niż jedna, być może gdzieś się zapodział.
Sorry za nieporozumienie i niesmak, ale to zupełnie nie moja wina.
Pozdrawiam
Zupełnie nie wiem o czym mówisz, na prawdę.
Żadnego komentarza nie kasowałem, a na Battle Report wpadłem sam, gdybym dowiedział się o tym od kogoś z Was na pewno bym o tym wspomniał...
Komentarze zatwierdza więcej osób niż jedna, być może gdzieś się zapodział.
Sorry za nieporozumienie i niesmak, ale to zupełnie nie moja wina.
Pozdrawiam
~Tony Maślana
2008/12/21 01:25
2008/12/21 01:25
Ta gra jest piekna <333333 ;**
~12
2008/12/22 16:04
2008/12/22 16:04
Ja bym nie powiedział piękna tylko cholernie przeciętna... i dobrze bo blizzard pod względem oprawy wizualnej robi gry tylko cholernie słabe lub cholernie przeciętne
~Mocny Browarek
2008/12/23 10:30
2008/12/23 10:30
..cholernie przeciętne to ty masz myślenie, zdania umiesz składać to nie napiszę że cholernie słabe..pierwsza rzecz wolę mniej polygonów i bajerów a lepszą grafikę w sensie artystycznym. Tzn nie tylko w polygonach mierzy się oprawę wizualną. Druga sprawa to animacja. Zazwyczaj inne gry lepiej wyglądają na screenach niż w "akcji" U Blizzarda jest odwrotnie bo bardziej się przykładają do animacji. Nie twierdzę że szczególnie WoWowi, WC3 i może SC2 nie przydałoby się trochę więcej polygonów i lepsze tekstury ale mówienie że te gry są wizualnie cholernie przeciętne to lekkie przegięcie, się zastanów chłopie jak chlapiesz jęzorem. Czasem obrazek namazany patykiem na piachu jest bardziej wartościowy wizualnie niż gniot wydrukowany w 300dpi na papierze fotograficznym to raz, dwa nikt nie zarzuci że te gry są brzydkie, mimo że technologicznie faktycznie nie są w awangardzie..też przecież współpracują blisko z Ati..może coś z tego będzie ciekawego..
@oxox
Spokojnie... Po co tyle pisać skoro znając ludzi to on i tak nie przeczyta całej tej wiadomości... Kiedy ktoś porównuje SC2 z Crisis'em to nie dziw mu się, że mówi, że jest cholernie przeciętny (co to w ogóle za stwierdzenie)... Tylko co za kretyn porównuje RTSa z FPSem (FPSem przy, którym pomagali spece z nVidia żeby gra lepiej wyglądała)? W tym momencie trzeba się udać do najbliższego psychiatry... Biorąc pod uwagę np. Red Alert'a 3, który niedawno wyszedł to produkt Blizzard'a prezentuje się przecudownie...
Drugą sprawą jest grywalność i wymagania... Mocny Browarek nie rozumie, że Blizz chce zrobić grę dla wszystkich, a nie dla rozpieszczonych bachorów z nie wiadomo jakimi piecami... Myślę, że ludzie z Blizzard'a nie mieliby problemu z wpakowaniem do SC2 grafiki na super wysokim poziomie, ale zdają sobie sprawę, że wtedy mało, który komputer pociągnąłby większą bitwę...
Spokojnie... Po co tyle pisać skoro znając ludzi to on i tak nie przeczyta całej tej wiadomości... Kiedy ktoś porównuje SC2 z Crisis'em to nie dziw mu się, że mówi, że jest cholernie przeciętny (co to w ogóle za stwierdzenie)... Tylko co za kretyn porównuje RTSa z FPSem (FPSem przy, którym pomagali spece z nVidia żeby gra lepiej wyglądała)? W tym momencie trzeba się udać do najbliższego psychiatry... Biorąc pod uwagę np. Red Alert'a 3, który niedawno wyszedł to produkt Blizzard'a prezentuje się przecudownie...
Drugą sprawą jest grywalność i wymagania... Mocny Browarek nie rozumie, że Blizz chce zrobić grę dla wszystkich, a nie dla rozpieszczonych bachorów z nie wiadomo jakimi piecami... Myślę, że ludzie z Blizzard'a nie mieliby problemu z wpakowaniem do SC2 grafiki na super wysokim poziomie, ale zdają sobie sprawę, że wtedy mało, który komputer pociągnąłby większą bitwę...
1- Nie porównuje RTS z FPS nigdy nie porównywałem i nie będę.
2- Piszę ogólnie o grach blizzarda, które wizualnie nigdy nie były w czołówce.
3- Każdy kretyn wie, że blizz nie kładzie nacisku na grafikę, nigdy nie kładł, może kiedyś położy.
4- Crysis jak dla mnie to porażka- po co taka grafika, skoro komputer który to obsłuży zostanie stworzony rok po wyjściu gry?
5- Ja wyrażam własną opinie, jeśli dla kogoś diable 2 albo WoW lub Warcraft 3 to gry piękne wizualnie, mające piękne tekstury i efekty to... dla mnie nie mają
6- Do czego mogę porównać graficznie SC2? Np do stargo już Age of Empires3, aczkolwiek grafika w SC2 którą widzimy to jeszcze nie koniec, więc wersja końcowa może zmusi mnie do zmiany zdania.
2- Piszę ogólnie o grach blizzarda, które wizualnie nigdy nie były w czołówce.
3- Każdy kretyn wie, że blizz nie kładzie nacisku na grafikę, nigdy nie kładł, może kiedyś położy.
4- Crysis jak dla mnie to porażka- po co taka grafika, skoro komputer który to obsłuży zostanie stworzony rok po wyjściu gry?
5- Ja wyrażam własną opinie, jeśli dla kogoś diable 2 albo WoW lub Warcraft 3 to gry piękne wizualnie, mające piękne tekstury i efekty to... dla mnie nie mają
6- Do czego mogę porównać graficznie SC2? Np do stargo już Age of Empires3, aczkolwiek grafika w SC2 którą widzimy to jeszcze nie koniec, więc wersja końcowa może zmusi mnie do zmiany zdania.
~Mocny Browarek
2008/12/25 16:12
2008/12/25 16:12
Poza tym zauważyliście, że zachowujecie się jak cholerni fanatycy? Ktokolwiek powie coś złego na temat sc2 nawymyślacie mu jak debilowi który niema pojęcia o czym mówi... Prosze mi zacytować w którym miejscu porównuje SC2 do Crysisa? Albo nie... z fanatykami lepiej nie zadzierać, więc uspokoje was tak: grafika to rzecz nie najważniejsza w grze... najważniejsza jest grywalność, a blizzard zawsze pod tym względem robi gry najlepsze. Zadowoleni?
~Mocny Browarek
2008/12/25 17:00
2008/12/25 17:00
@Mocny Browarek
To nie chodzi o to, że źle wypowiedziałeś się źle na temat SC2... Tu chodzi o to, że bardzo przesadziłeś... Bardzo przesadziłeś mówiąc, że są cholernie przeciętne/cholernie słabe...
"2- Piszę ogólnie o grach blizzarda, które wizualnie nigdy nie były w czołówce." - Kolejna przesada... Podaj mi RTSy, które są lepsze... Nie wiele ich będzie bo ogólnie niewiele jest RTSów obecnie...
To nie chodzi o to, że źle wypowiedziałeś się źle na temat SC2... Tu chodzi o to, że bardzo przesadziłeś... Bardzo przesadziłeś mówiąc, że są cholernie przeciętne/cholernie słabe...
"2- Piszę ogólnie o grach blizzarda, które wizualnie nigdy nie były w czołówce." - Kolejna przesada... Podaj mi RTSy, które są lepsze... Nie wiele ich będzie bo ogólnie niewiele jest RTSów obecnie...
Nie wiemy jak będzie ostatecznie wyglądać SC2, ale z tego co widzę na filmikach to lepsze wydaje mi się Age of Empires 3, Company of Heroes (oj grubo) i z RTS które jeszcze nie wyszły to Empire Total War. Może są jeszcze jakieś, ale nie grałem więc się nie wypowiem. W Empire Total War też nie grałem, ale z samych trailerów widać, że grafika będzie na bardzo wysokim poziomie.
I ok przyznaje SC2 pod względem graficznym może i się udał blizzardowi w porównaniu do innych jego gier...
No warcraft 1 wymiatał :D 1 gra w jaką grałem na PC u kumpla który jako jedyny w podstawówce miał blaszaka. Warcraft 2 też ładny był... była to moja 1 gra na mojego PCta :)
I ok przyznaje SC2 pod względem graficznym może i się udał blizzardowi w porównaniu do innych jego gier...
No warcraft 1 wymiatał :D 1 gra w jaką grałem na PC u kumpla który jako jedyny w podstawówce miał blaszaka. Warcraft 2 też ładny był... była to moja 1 gra na mojego PCta :)
~Mocny Browarek
2008/12/25 19:42
2008/12/25 19:42
kolo za dużo mocnych browarów i tyle.. brakuje lepszych tekstur, paru poly i paru bajerów. Racja. Maniera Blizzarda do tworzenia gier low-poly low-res może być irytująca. Jednak ważne jest też to co się pokazuje, pomysł, design a nie to że model "czegośtam" ma 300 tys poly, SSS i displacement. Co do SC2 to ogólnie nie wygląda tak źle żeby wieszać na nim psy. Na pewno lepiej niż RA3. Trochę żałuję że Mar Sara nie wygląda tak jak pustynia w Dow2:/ ale trudno. Dałem za przykład screeny które są wyjątkowo na niekorzyść Starcrafta2:P
SC2
http://www.starcraft2.com/images/screenshots/ss96-hires.jpg
DoW2
http://thqinc.cachefly.net/dow2/screenshots/high_resolution/0034_default_cam_act_1_062.jpg?height=600&width=800
SC2
http://www.starcraft2.com/images/screenshots/ss96-hires.jpg
DoW2
http://thqinc.cachefly.net/dow2/screenshots/high_resolution/0034_default_cam_act_1_062.jpg?height=600&width=800
..poza tym i tak wolę Diablo:P ...po przejściu kampanii SC2 i być może paru gier na BN na 100% będę grał tylko w scenariusze takie jak Footmen Frenzy 5.4 'pr0" mecze to nie dla mnie
No i nie lepiej było tak odrazu? Zamiast bulwersowania się, obrażania mnie itp?
Po prostu liczy się wnętrze, a nie oprawka która u blizzarda zamiast piękna błyszcząca i przesłodzona bajerami jest przejrzysta i praktyczna... Chociaż "czasem" przydałoby się jej coś więcej.
A wracając do crysisa... Dunia engine jest 100x lepszy od Cry Engine2. Dunia jest zaprezentowana w nudnym Far Cry2. ma znacznie mniejsze wymagania, a efekty według mnie grubo lepsze.
Po prostu liczy się wnętrze, a nie oprawka która u blizzarda zamiast piękna błyszcząca i przesłodzona bajerami jest przejrzysta i praktyczna... Chociaż "czasem" przydałoby się jej coś więcej.
A wracając do crysisa... Dunia engine jest 100x lepszy od Cry Engine2. Dunia jest zaprezentowana w nudnym Far Cry2. ma znacznie mniejsze wymagania, a efekty według mnie grubo lepsze.
~Mocny Browarek
2008/12/25 22:20
2008/12/25 22:20
Zarkadius - nasz rodzimy Eart2160 ma lepszą grafikę. Powiedziałbym nawet, że jeszcze żaden RTS po 2005 mu nie dorównał grafiką i się teraz też na to nie zanosi. Jednak na co mu świetna grafika jak grywalność kuleje...
~fazi
2008/12/27 01:44
2008/12/27 01:44
@Fazi
Czy ja wiem, że ma taką dobrą grafikę... Zła nie jest... Ja czekam na największego konkurenta SC2, czyli DoW2...
Czy ja wiem, że ma taką dobrą grafikę... Zła nie jest... Ja czekam na największego konkurenta SC2, czyli DoW2...
rzeczywiście sc2 i dow2 są podobne jak cholera...
@Tritanis
Chyba się nie zrozumieliśmy... Konkurent wcale nie musi oznaczać tego, że są nie wiadomo jak podobne itd... Oba są RTSami w świecie przyszłości co oznacza, że będą ze sobą konkurować na 100%, a że rynek RTSów jest dość mały i raczej niewiele jest podobnych gier to wyniknie samo z siebie...
Chyba się nie zrozumieliśmy... Konkurent wcale nie musi oznaczać tego, że są nie wiadomo jak podobne itd... Oba są RTSami w świecie przyszłości co oznacza, że będą ze sobą konkurować na 100%, a że rynek RTSów jest dość mały i raczej niewiele jest podobnych gier to wyniknie samo z siebie...
Super gra, podoba mi się, good game, gg
~gracz
2008/12/28 19:27
2008/12/28 19:27
Mocny Browarek, choćby nie wiem jak przeciętne te gry były ludzie grają nimi latami. Praktycznia każda z gier blizzarda ma własną scenę, nawet gry, które jeszcze nie powstały już zbierają fanów. Prawda jest taka, że w gry blizzarda gra się latami, żadna inna firma nie może się pochwalić takim osiągnięciem. Spójrz na takiego SC1, gra ma koło 10 lat ? i nadal są organizowane do niej turnieje na największych imprezach, to samo z Warcraftem 3, ma już koło 6 lat i dalej ludzie w to grają, a taki AoE3 praktycznie umarł, podobnie DoW, czy chociarzby cała seria total war ...
W total war jeszcze grają....ale nieliczni - w tym i ja :-)
~raven
2008/12/30 18:22
2008/12/30 18:22
Kolejny gościu co czytać nie potrafi.... w którym miejscu napisałem, że gry blizzarda są przeciętne? Bo ja napisałem coś dokładnie odwrotnego, że są zajebiste. Napisałem, że mają przeciętną grafikę. A do tego dopisałem, że posiadają zajebistą grywalność. Tak dobrą, że faktycznie gra się w nie latami. Sam niedawno zerwałem ze SC BW to był związek jeszcze z przed wyjścia BW :)
PS. Poczytaj jakieś książki itp... nauczysz się chociaż ze zrozumieniem czytać.
PS. Poczytaj jakieś książki itp... nauczysz się chociaż ze zrozumieniem czytać.
~Mocny Browarek
2008/12/31 11:51
2008/12/31 11:51
A w którym miejscu napisałem, że Blizzard robi przeciętne gry? Bo chyba napisałem coś dokładnie odwrotnego...
~Mocny Browarek
2009/01/02 16:10
2009/01/02 16:10
Browarek dla mnie jak ktoś pisze, że gra ma kiepską ( przeciętną oprawę wizualną ) to już mogę sobie pozwolić na wypuszczenie tezy, że sądzi iż gra jest przeciętna. Skoro myślisz inaczej to zwracam honor, ale nie porównuj proszę oprawy gier blizza z jego konkurentami, którzy powstali w późniejszych latach i co za tym idzie mieli dostęp do najnowszych rozwiązań.
I nie naskakuj na mnie, jakbym ci matkę zaciukał, a swoje dobre rady zachowaj dla siebie.
I nie naskakuj na mnie, jakbym ci matkę zaciukał, a swoje dobre rady zachowaj dla siebie.
Sorry za multipost, coś mi musiało się zj***. A co do porównywania, porównuje zawsze grę z grami które powstały w tym samym czasie. Nigdy nie porównałbym np starcraft brood war do company of heroes.
~Mocny Browarek
2009/01/04 14:36
2009/01/04 14:36
no fajnie się panowie z zamieci bawią, widać nie mają wcale tak dużo pracy, zeby nie mieć czasu podzielić się informacjami. nie ważne, że oficjalna strona SC II praktycznie utknęła w miejscu, nie ważne, że projekt nad którym pracują już ponad 5 lat jest póki co w głebokiej dupie. Wstyd państwo szlachta, przegięcie i w ch*ja cięcie. ja rozumiem, że pieniążki trzeba do domku przynosić, ja rozumiem, że gra ma być dopieszczona, ale pokazywanie gry na bardzo długo przedtem nim się ją wyda jest jak machanie kromką chleba przed oczami głodnego - czyli czynem poniżej wszelkiej krytyki. I nie pieprzcie mi tutaj, że Blizzard jest wielki i wspaniały, że mam siedzieć cicho, bo gra już teraz jest kultowa - gówno prawda, miejmy szacunek dla samych siebie i nie dajmy sobie wmówić, że coś jest super i hiper dopóki nie zbadamy sprawy sami, a póki co Blizzard unika podawania jakichkolwiek konkretów. I mam serdeczną nadzieję, że się na tym przejadą.
~niewierny Tomasz
2009/01/04 18:04
2009/01/04 18:04
Panowie osobiście sam grywam czasem jeszcze na bn w sc1. Ale nie uważam się za pro. Nie gram źle, ale czując klimat sc1, i to co prezentuje SC2 w filmikach pozwolę sobie stwierdzić że gra będzie dobra. Pogram, nie tyle na bn co w sp, ale pogram. Ale diablo 3 wyrwie mi kilka ładnych dni z życiorysu.
~ToslaV
2009/01/08 23:22
2009/01/08 23:22
gdzie moge sciagnac SC2 BETA wersje?
~BatuIron
2009/01/09 18:57
2009/01/09 18:57
@BatuIron
Nie można?
Nie można?
Sądząc po tym co zobaczyłem wygląda jeszcze na mocno nie zbalansowana gre oraz małodynamiczną. Takie odczucia...
~Dziadek starcrafta
2009/01/10 19:38
2009/01/10 19:38
Dla mnie grafika SCII jest bardzo ładna, dużo ładniejsza niż choćby w najnowszym Rad Alercie. Jasne jest też to że inny ktoś może mieć inne zdanie ale to nie jest temat do rozmów bo to kwestia gustu.
Ale jak widać nie wszyscy to rozumieją.
@niewierny Tomasz, podzielam Twoje zdanie, masz bardzo dużo racji w tym co napisałeś. Tylko że zupełnie zbyteczne jest dorzucanie ostrzejszych zwrotów do wypowiedzi. Wcale jej nie uwypuklają.
Ale jak widać nie wszyscy to rozumieją.
@niewierny Tomasz, podzielam Twoje zdanie, masz bardzo dużo racji w tym co napisałeś. Tylko że zupełnie zbyteczne jest dorzucanie ostrzejszych zwrotów do wypowiedzi. Wcale jej nie uwypuklają.
~CobraPunisher
2009/01/10 21:34
2009/01/10 21:34
Swoją drogą to wczoraj czytałem w CDA, że premiera SC2 ma być w pierwszej połowie 2009... Ja się mylę czy SC2 jeszcze nawet nie jest BETĄ, a oni piszą, że pierwsza połowa 2009... Ciekawe skąd mają takie informacje... Jeżeli się mylę to poprawcie mnie proszę...
Smuggler użył seansu spirytystycznego, aby przywołać z zaświatów MR Jediego, który sprzedał mu te informacje. Bo innych źródeł to oni raczej nie mają :P
~Mocny Browarek
2009/01/11 11:37
2009/01/11 11:37
do:CobraPunisher - zwroty ogólnie uznawane za wulgarne lub obraźliwe występują w j. polskim w jakimś celu - m.in. po to, żeby zwiększyć ekspresję wypowiedzi ; ) a to co obserwuję u Bliiza już od prawie dwóch lat zdecydowanie wyzwala u mnie atak k***wicy ; ) o tym na jak marnej fazie produkcji stoi SC II niech świadczy fakt, że Blizz ogłosił sondę dotyczącą wyboru wyglądu Dark Templarów. daje to złudzenie, że na poważnie biorą zdanie graczy, a tak naprawdę to kolejny element kampanii monstrualnego dzieła, które być może zawali się pod własnym ciężarem. Państwo wybaczą to co wielu wydać się być może zbytnim malkontenctwem, ale moim skromnym zdaniem, Blizz z naprawdę solidnego studia zamienia się w rozkapryszoną pannicę, która nie może się zdecydować na nic konkretnego i tu coś zmieni, tam coś doda a gdzie indziej uszczknie. tak się interesów nie robi, nawet po kilkunastu latach obecności na rynku. zaczyna się projekt, trzyma się wizji, doprowadza go do końca i wydaje. Tako rzekłem.
~niewierny Tomasz
2009/01/11 20:06
2009/01/11 20:06
A wszystko to wina zbyt dużej ilosci pieniędzy zarabianych przez blizzarda... czyli wina wowa :P
Poczuli za dużo szczęścia i teraz leją pod wiatr na wszystko inne :< Czasami8 takie mam wrażenie...
Poczuli za dużo szczęścia i teraz leją pod wiatr na wszystko inne :< Czasami8 takie mam wrażenie...
~Mocny Browarek
2009/01/12 13:43
2009/01/12 13:43
08.09.2010
TG-Intel STARCRAFT II Open Season1 - stream (3 komentarzy)
08.09.2010
Fani UMS - jest nowa mapa od Blizzarda! (4 komentarzy)
07.09.2010
ProCpu.pl Tour #3 (10 komentarzy)
06.09.2010
Zobacz pierwszy turniej GSL na żywo! (0 komentarzy)
03.09.2010
Najzabawniejsza rozgrywka 1v1 (36 komentarzy)
03.09.2010
ProCpu.pl Tour #2 - przypomnienie (8 komentarzy)
03.09.2010
Blizzard: Zwiększamy limity miejsca na publikowane mapy (6 komentarzy)
02.09.2010
SteelSeries Go4SC2 - finały z Polakiem! (26 komentarzy)
02.09.2010
StarCraftowe drinki (10 komentarzy)
02.09.2010
Pierwsze artworki z Heart of the Swarm? (20 komentarzy)
01.09.2010
Sprzedaż StarCrafta 2 przekracza 3 miliony! (24 komentarzy)
31.08.2010
ProCpu.pl Tour #2 (23 komentarzy)
31.08.2010
Rob Pardo o ekranizacji StarCrafta (28 komentarzy)
31.08.2010
World of WarCraft w StarCraftcie 2 (12 komentarzy)
31.08.2010
Starcraft 2: iPhone alternatywą dla myszki i klawiatury? (9 komentarzy)
30.08.2010
Tipsy i triki w StarCrafcie 2 (12 komentarzy)
29.08.2010
Map makerzy ruszają do boju 8 (8 komentarzy)
29.08.2010
World Cyber Games 2010: Polska - Krótki Przegląd (4 komentarzy)

















